254 38 606 | Durvis
299 03 043 | Logi

Jūsu pirkumu grozs ir tukšs!

FORES klientu atbalsts

Mūsu uzņēmums ir apņēmies nodrošināt augsta līmeņa klientu apkalpošanu, un mēs esam gatavi atbildēt uz visiem jautājumiem, kas saistīti ar mūsu produktiem un pakalpojumiem.

Tehniskā atbalsta komanda vienmēr ir gatava jums palīdzēt atrisināt visas problēmas, kas saistītas ar mūsu produktu uzstādīšanu un darbību. Sniedzam arī konsultācijas par labāko durvju, logu, vārtu un durvju furnitūras varianta izvēli, ņemot vērā katra klienta individuālās vajadzības un prasības.

Turklāt mēs piedāvājam plašu uzstādīšanas un uzstādīšanas pakalpojumu klāstu mūsu produktiem, tostarp durvju, logu, vārtu un durvju furnitūras uzstādīšanu. Mūsu profesionālie uzstādītāji garantē augstu darba kvalitāti un uzstādīto konstrukciju maksimālu uzticamību.

Mēs piedāvājam arī mūsu produktu remonta un apkopes pakalpojumus, tostarp detaļu un komponentu nomaiņu, kā arī profilaktisko apkopi, lai nodrošinātu uzticamu un ilgstošu darbību.

Mēs augstu vērtējam katru savu klientu un esam gatavi nodrošināt individuālu pieeju jebkuru jautājumu un problēmu risināšanai. Sazinieties ar mums un mēs ar prieku jums palīdzēsim!

Logi, iekšdurvis, ārdurvis, vārti, durvju furnitūra (cilindru mehānismi, slēdzenes, rokturi, durvju aizvērēji, bīdāmās sistēmas)

  • konsultācija
  • izmēru noņemšana
  • piegāde
  • demontāža
  • montāža
  • regulēšana
  • apkalpošana
  • papildus darbi

Iekšdurvju, ārdurvju un logu transportēšanas noteikumi

Lai novērstu deformācijas, durvis ir jātransportē uz līdzenas virsmas horizontālā stāvoklī, bet logus vertikāla stāvokli, iepriekš nostiprinot tos. Manuālas transportēšanās laikā durvis un logi jāpārnēsā uzmanīgi, lai nesabojātu vērtnes ar apkārt esošiem priekšmetiem.

Iekšdurvju, ārdurvju un logu glabāšanas noteikumi

Lai novērstu deformāciju, durvis pirms uzstādīšanas jāuzglabā uz līdzenas virsmas horizontālā stāvoklī, logus pirms uzstādīšanas jāuzglabā uz līdzenas virsmas vertikāla stāvoklī. Durvis un logi nepieciešams glabāt zem jumta vai nojumes. Nedrīkst glabāt durvis tuvu sildītājiem vai caurvējā, jaizvairās no tiešas saules gaismas, kas var izraisīt plaisas, durvju deformāciju un durvju krāsas pārklājuma nevienmērīgas izmaiņas. Glabāt var tikai oriģinālajā iepakojumā. Stingri aizliegts glabāt durvis telpās, kur veikti būvdarbi mitrā veidā (sienu iztapsēšana, balsināšana, apmešana, špaktelēšana, izlīdzināšana utt.)

Iekšdurvju uzstādīšanas noteikumi

Durvis ir paredzētas uzstādīšanai telpās ar gaisa temperatūru no 10 līdz 35°C ar mitrumu no 30 līdz 60%, turklāt nav pieļaujamas šo parametru straujas svārstības. Durvju uzstādīšana ir jāveic ar kvalificēto speciālistu un speciālu instrumentu palīdzību. Pirms uzstādīšanas ir nepieciešams, lai durvis “aklimatizētos” telpā – dažas diennaktis durvīm jānoguļ brīvā stāvoklī. Nerekomendē noņemt durvju iesaiņojumu līdz pilnai “aklimatizācijai”.

Iekšdurvju, ārdurvju, logu ekspluatācijas un apkopes instrukcijas noteikumi

Pirms iekšdurvju, ārdurvju un logu uzstādīšanas pārbaudiet, vai produkta kvalitāte ir piemērota un vai produktam nav defektu. Defektīva produkta uzstādīšana ir aizliegta. Produktu nedrīkst sakraut kaudzēs tieši uz zemes virsmas vai betona, tikai uz izturīgas un piemērotas sausas pamatnes. Nav atļauta produkta izmēru maiņa un iegriezumu veikšana. Ja nepieciešams, konsultējieties ar rūpnīcas pārstāvi. Veicot remontdarbus, lai izvairītos no durvju bojāšanas apdares laikā, tās ir jāpārklāj ar celtniecības kartonu vai plēvi.

Ārdurvis ir paredzētas lietošanai kā ēku ieejas durvis. Tās ir jāuzstāda tā, lai tās nepakļautos tiešai un pastāvīgai ūdens un saules ietekmei. Tās ir jāaizsargā, uzstādot tās sienā esošajā nišā vai tām ir jāuzstāda nojume. Tumšā tonī esošās durvis, atrodoties intensīvā saulē (ja uz durvju vērtnes rodas augsta virsmas temperatūra) var saliekties. Spilgti un tumši toņi intensīvas saules ietekmē kļūst blāvi. Lai ārdurvis labi saglabātos, ziemā nedrīkst sniegu pārāk ilgi atstāt pie durvīm. Durvis un logi nedrīkst uzstādīt tā, lai caurvējš varētu tās "dauzīt". Ārdurvis nedrīkst uzglabāt aukstās un mitrās telpās.

Iekšdurvīm rekomendē periodiski pielietot aprūpes līdzekļus dabiska koka mēbelēm. Atļauta durvju virsmas attīrīšana ar mitru salveti (koka durvīm). Jāatsakās no rupja mehāniskas iedarbošanās uz durvju virsmu, kā arī no virsmas kontakta ar preparātiem, kas satur skābi, sārmu, šķīdinātājus – tas var novest pie defektu rašanās un ārējā izskata pasliktināšanās.

Apkope un apsekošanas darbi

Vismaz vienu reizi gadā, bet vēlams reizi pusgadā veikt šādus apkopes/apsekošanas darbus.

Vispārējais durvju un logu stāvoklis:

  • Vizuāla pārbaude durvju un logu vērtnei un rāmim par bojājumiem;
  • Pārbaudiet vai nav pievienots/noņemts kāds mehānisms, kas var ietekmēt durvju funkcionalitāti.

Rokturu komplekts:

  • Pārbaudiet rokturu stiprinājumus pie durvju vērtnes un to stāvokli;
  • Rokturim ir jāatrodas horizontālā stāvoklī.

Slēdzene:

  • Pārbaudiet stiprinājuma skrūves un slēdzenes funkcionalitāti;
  • Ja nepieciešams ieeļļojiet slēdzeni (ar eļļu, kas piemērota slēdzeņu eļļošanai)

Eņģes:

  • Pārbaudiet stiprinājumus pie kārbas un durvju, logu vērtnes;
  • Nepieciešamības gadījumā ieeļļojiet durvju un logu eņģes tapas;
  • Durvīm, kurām kā pašaizvēršanās mehānisms ir atsperes eņģe, pārbaudiet vai tā ir atbilstoši nospriegota – durvīm pašām jāspēj aizvērties sākot no 30 leņķa.

Durvju aizvērējs:

  • Vizuāla pārbaude – vai nav manāmas kādas defektācijas pazīmes;
  • Funkcionalitātes pārbaude – durvīm ir jāaizveras no jebkuras pozīcijas.

Durvju un logu blīvējums:

  • Pārbaudiet nodiluma pakāpi un vai blīvējumam nav redzamas bojājuma pazīmes, vai tas atrodas sākotnēji novietotajā un tam paredzētajā pozīcijā.

Tīrīšana:

  • Durvju un logu virsmas tīrīšanai izmantojiet tīru ūdeni un mīksta auduma drānu.

Nepiemēroti tīrīšanas līdzekļi:

  • Neizmantojiet līdzekļus, kas satur hloru, sālsskābi, balinātājus;
  • Neizmantojiet metāla sūkļus un citus asus un cietus tīrīšanas materiālus, kas var sabojāt durvju un logu virsmu.

Nerūsējošā tērauda detaļu kopšana:

  • No nerūsējošā tērauda izgatavotas detaļas regulāri tīriet ar nerūsējošā tērauda izstrādājumu kopšanai piemērotu līdzekli, uzklājiet to ar auduma lupatiņu.

Garantijas noteikumi

Nepieņem preci un nekompensē zaudējumus, ja preces vizuāli defekti tiek atklāti pēc preces apstrādes (tostarp : eņģu, slēdzes, rokturu uzstādīšanas, kārbas montāžas, vērtnes aizzāģēšanas utt.), kā arī ja preces apstrāde un ekspluatācijas netika veikti saskaņā ar durvju uzstādīšanas un ekspluatācijas noteikumiem. Garantija ir spēkā no preces pārdošanas dienas līdz LR noteiktajam termiņam, ja pircējs var uzrādīt čeka vai pavadzīmes oriģinālu, kur ir redzams iegādes datums. Patērētāju garantijas termiņš durvīm, logiem, vārtiem un furnitūrai - 24 (divdesmit četri) mēneši.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē „patērētājs ir fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību”. Normatīvie akti garantijas termiņu juridiskām personām neregulē.
Pārējie noteikumi saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.

Garantija ir nederīga sekojošos gadījumos:

  • Ja precei ir mehāniski bojājumi, kas radās nepareizas transportēšanas un glabāšanas dēļ, kuras veica klients.
  • Ja nav ievēroti durvju glabāšanas, uzstādīšanas un ekspluatācijas noteikumi
  • Ja preces bojājums radās dabas katastrofu dēļ(plūdi, vētra, ugunsgrēks utt.) un kā arī citu sadzīves faktoru dēļ.

Par slēptajiem durvju, logu, vārtu un to furnitūras defektiem ir jāpaziņo rakstiski, pievienojot foto un video materiālus, SIA VENTUM atbildīgajām personām 5 darba dienu laikā kopš pasūtījuma saņemšanas dienas. Pēc šī termiņa iztecēšanas pretenzijas par slēptajiem defektiem netiek pieņemtas.

Vispārējie noteikumi

Preces atgriešana ir iespējama 14 dienu laikā no preces pirkuma (saņemšanas) dienas, izņemot individuālos pasūtījumus.  Klients ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai. Tāpēc lūdzam ņemt vērā, ka atteikuma izmantošanas termiņā Klientam ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei. Prece netiks pieņemta, ja Klients ir atvēris un / vai sabojājis preces iepakojumu kā arī  ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas, piemēram, skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti.
Gadījumos, kad ar preci iespējams iepazīties, tikai saplēšot vai kā citādi sabojājot preces oriģinālo iepakojumu, iepakojuma bojājums netiek ņemts par pamatu. Lūdzam šāda veida precēm atvērt iepakojumu pēc iespējas rūpīgāk. Oriģinālo iepakojumu jāatgriež kopā ar preci.
Atgriežamajai precei jābūt pilnā komplektā (jābūt visiem piederumiem, kas bija iepakojumā).
Klientam nav tiesību atteikties no preces (durvis, logi, vārti, rokturi, durvju elementi, furnitūra) pēc individuālā pasūtījuma (izmēri, krāsa, dizains, kārbas salikšana durvju blokā), ja norādīto preci var lietot tikai Klients, kurš to iegādājās, kā arī Klients nevar veikt izmaiņas pasūtījumā pēc tā apstiprināšanas un avansa summas apmaksas. Preces netiek izsniegtas no noliktavas klientam bez 100% apmaksas. Ja norēķins tiek veikts ar bankas pārskaitījumu, preces tiek izsniegtas no noliktavas pēc tam, kad ir saņemti visi naudas līdzekļi pēc to ieskaitīšanas SIA VENTUM norēķinu kontā. Īpašumtiesības uz preci pāriet pircējam tikai brīdī, kad prece apmaksāta pilnā apmērā. Par apmaksas dienu uzskatāma diena, kad naudas summa nepieciešamajā apmērā ir ieskaitīta pārdevēja bankas norēķinu kontā. Ja pircējs nepilda apmaksas noteikumus, tad pārdevējs ir tiesīgs nepiegādāt pasūtītās preces līdz brīdim, kamēr tiks veikta apmaksa pilnā apmērā. 
Izpildes datums un piegādes termiņi no rūpnīcas var mainīties sakara ar brīvdienām, svētku dienām, fors-mažora un citiem apstākļiem iepriekš nebrīdinot. Klients piekrīt savu pers.datu izmantošanu šī pasūtījuma izpildīšanai. 
Pasūtījuma bezmaksas uzglabāšana SIA VENTUM noliktavā ir 5 darba dienas no paziņojuma saņemšanas, pēc šī termiņa iztecēšanas var tikt piemērota uzglabāšanas maksa 2 % (dienā) apmērā no pasūtījuma kopējās vērtības, vai iepriekš rakstiski netika saskaņots pasūtījuma glabāšanas laiks, bet nepārsniedzot 30 kalendārās dienas. 
Ja pasūtījumā rakstiski nav izdalīts kāds no papildus pakalpojumiem (piegāde, ienešana, demontāža, montāža, durvju un logu aiļu apdare, atkritumu izvešana, u.c. pakalpojumi), tad tas nav iekļauts kopējā pasūtījuma vērtībā.
Konstatējot defektus, kurus jūs nespējat novērst, sazinieties ar speciālistiem. Izmantojiet tikai oriģinālās ražotāja rezerves daļas.